Успіх бренду Puma перевершив Adidas та Nike

Динаміка продажів німецького виробника спортивного одягу Puma наприкінці 2021 року виявилася кращою, ніж у Adidas та Nike, пише Reuters.

У четвертому кварталі виторг бренду збільшилася на 14 відсотків до 1,76 мільярда євро — це вище середнього прогнозу аналітиків у 1,63 мільярда євро. У компанії вважають, що успіх пов'язаний із сильним світовим попитом. Це допомогло компенсувати наслідки коронакризи, через яку компанія очікувала великих втрат.

Puma передбачала скорочення кількості товарів через проблеми з поставками та перебоїв у виробництві, які виникли через закриття у 2021 році кількох заводів у В'єтнамі, великому постачальнику взуття.

Проте компанії вдалося збільшити продажі. Квартальний прибуток Puma виріс до 65 мільйонів євро до сплати податків. Крім того, вартість акцій компанії зросла на 9,5 відсотка за останні 12 місяців. Повний фінансовий звіт за рік Puma опублікує у лютому.

Динаміка продажів Puma наприкінці 2021 року виявилася вищою, ніж у такого гіганта, як Nike. Продаж американського конкурента збільшився на 9 відсотків. Також Reuters стверджує, що Puma випереджала Adidas з динаміки продаж протягом 3 з 4 кварталів. Однак, Adidas ще не опублікувала свої дані за цей період.

Коронавірус приніс за собою економічну кризу, особливо сильно торкнувшись торгівлі. Восени минулого року компанія Nike попередила про глобальний дефіцит взуття до весни 2022 через проблеми з логістикою, а італійський ретейлер Benetton заявив про скорочення виробництва в Азії.